Wymagania wobec hotelowego oprogramowania

Recepcja jest właściwie pierwszym elementem jaki widzą goście odwiedzający dany obiekt hotelowy, a w którym odbywa się właściwa obsługa gości hotelowych. Dobrze dobrane oprogramowanie hotelowe pozwoli na prawidłowe przywitanie, meldunek jak też zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie, bez względu na wielkość obiektu.

Recepcja i oprogramowanie recepcyjne

Pracownicy recepcji hotelowej odpowiedzialni są nie tylko za odpowiednie pierwsze wrażenie jakie obiekt ma zrobić na gościach hotelu, ale również za realizację wszystkich zleceń i odpowiadania na wszelkie potrzeby jakie pracownicy hotelu będą mogli spełniać podczas pobytu. Dla zarządzania obiektem konieczne jest więc odpowiednie wsparcie.

Dla sprawnej obsługi opracowywane są odpowiednie narzędzia informatyczne, które zapewniają Nam, że żadne życzenia klienta nie zostaną pominięte. W oprogramowaniu hotelowym, które sprzedawane jest obecnie przez firmy informatyczne znaleźć można zarówno podstawową funkcjonalność zastępującą pracę pracowników recepcji, jak również umożliwiają zarządzaniem dodatkowymi usługami udostępnianymi przez dany hotel.

Programy recepcyjne pozwalają na automatyzację pracy hotelu

Dobre oprogramowanie hotelowe może znacząco poprawić jakość wszystkich usług prowadzonych przez hotel. W ramach tych usług znaleźć można nie tylko same rezerwacje hoteli dokonywane przez portale rezerwacji online, ale również usługi dodatkowe prowadzone przez hotele. Wykupowane coraz częściej pakiety pobytowe – zawierają nie tylko sam nocleg, ale możliwość skorzystania z wypożyczalni samochodów, sprzętu sportowego, hotelowych basenów i SPA.

Dobrze dobrane oprogramowanie hotelowe – biorące pod uwagę zarówno ilość miejsc noclegowych, jak również możliwość rezerwowania usług dodatkowych i obsługi hotelowej restauracji poprawiają jakość obsługi oraz ułatwiają pracę personelu.

Programy recepcyjne, takie jak Chart umożliwiają wydawanie zleceń poszczególnym działom hotelu, sprawdzania ich realizacji i rozliczania całego pobytu gości hotelowych.